Diagnostische Kompetenz von Lehramtsstudierenden fördern - Das Videotool ViviAn

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar
Metadaten
Author:Marie-Elene Bartel, Jürgen RothORCiD
URL:https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-658-16903-9_4
DOI:https://doi.org/10.1007/978-3-658-16903-9_4
ISBN:978-3-658-16902-2
Parent Title (German):Mit Heterogenität im Mathematikunterricht umgehen lernen : Konzepte und Perspektiven für eine zentrale Anforderung an die Lehrerbildung
Publisher:Springer
Place of publication:Wiesbaden
Editor:Juliane Leuders, Timo Leuders, Susanne Prediger, Silke Ruwisch
Document Type:Part of a Book
Language:German
Publication year:2017
Year of first Publication:2017
Release Date:2022/11/23
Page Number:10
First Page:43
Last Page:52
Faculties / Organisational entities:RPTU in Landau / FB: Natur- und Umweltwissenschaften / Institut für Mathematik / Didaktik der Mathematik - Sekundarstufen
Open access state:Closed Access
RPTU:Landau
Created at the RPTU:No