Wie sollten Lernmaterialien in Inklusionsklassen gestaltet sein? – Instruktionsmaterialien und Arbeitsprozesse

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar
Metadaten
Author:Anna Noll, Jürgen RothORCiD, Markus Scholz
Handle:https://hdl.handle.net/2003/35710
DOI:https://doi.org/10.17877/DE290R-17740
ISBN:978-3-95987-014-6
ISBN:978-3-95987-015-3
Parent Title (German):Beiträge zum Mathematikunterricht 2016 : Vorträge auf der 50. Tagung für Didaktik der Mathematik vom 07.03.2016 bis 11.03.2016 in Heidelberg
Secondary publication (full text):https://eldorado.tu-dortmund.de/handle/2003/35710
Publisher:WTM-Verl.
Place of publication:Münster
Document Type:Conference Proceeding
Language:German
Publication year:2016
Year of first Publication:2016
Release Date:2022/11/23
Volume:2
Page Number:4
First Page:707
Last Page:710
Faculties / Organisational entities:RPTU in Landau / FB: Natur- und Umweltwissenschaften / Institut für Mathematik / Didaktik der Mathematik - Sekundarstufen
Open access state:Grün Open-Access
RPTU:Landau
Created at the RPTU:No