Lehr-Lern-Labor Mathematik - Lernumgebungen (weiter-)entwickeln, Schülerverständnis diagnostizieren

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar
Metadaten
Author:Jürgen RothORCiD
Handle:https://hdl.handle.net/2003/34706
DOI:https://doi.org/10.17877/DE290R-16759
ISBN:978-3-95987-011-5
ISBN:978-3-942197-92-2
Parent Title (German):Beiträge zum Mathematikunterricht 2015 : Vorträge auf der 49. Tagung für Didaktik der Mathematik vom 09.02.2015 bis 13.02.2015 in Basel
Secondary publication (full text):https://eldorado.tu-dortmund.de/handle/2003/34706
Publisher:WTM-Verlag
Place of publication:Münster
Editor:Franco Caluori, Helmut Linneweber-Lammerskitten, Christine Streit
Document Type:Conference Proceeding
Language:German
Publication year:2015
Year of first Publication:2015
Release Date:2022/11/23
Page Number:4
First Page:748
Last Page:751
Faculties / Organisational entities:RPTU in Landau / FB: Natur- und Umweltwissenschaften / Institut für Mathematik / Didaktik der Mathematik - Sekundarstufen
Open access state:Grün Open-Access
RPTU:Landau
Created at the RPTU:No