Konstruktiver Umgang mit Heterogenität - Der Beitrag von Lernpfaden
| Author: | Reinhard Schmidt, Evelyn Süss-Stepancik, Heike Wiesner, Jürgen RothORCiD |
|---|---|
| URL: | https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-658-06449-5_7 |
| DOI: | https://doi.org/10.1007/978-3-658-06449-5_7 |
| ISBN: | 978-3-658-06448-8 |
| Parent Title (German): | Medienvielfalt im Mathematikunterricht : Lernpfade als Weg zum Ziel |
| Publisher: | Springer Spektrum |
| Place of publication: | Heidelberg |
| Editor: | Jürgen Roth, Evelyn Süss-Stepancik |
| Document Type: | Part of a Book |
| Language: | German |
| Publication year: | 2014 |
| Year of first Publication: | 2014 |
| Release Date: | 2022/11/23 |
| Page Number: | 19 |
| First Page: | 117 |
| Last Page: | 135 |
| Faculties / Organisational entities: | RPTU in Landau / FB: Natur- und Umweltwissenschaften / Institut für Mathematik / Didaktik der Mathematik - Sekundarstufen |
| Open access state: | Closed Access |
| RPTU: | Landau |
| Created at the RPTU: | No |
