Konstruktiver Umgang mit Heterogenität - Der Beitrag von Lernpfaden
Author: | Reinhard Schmidt, Evelyn Süss-Stepancik, Heike Wiesner, Jürgen RothORCiD |
---|---|
URL: | https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-658-06449-5_7 |
DOI: | https://doi.org/10.1007/978-3-658-06449-5_7 |
ISBN: | 978-3-658-06448-8 |
Parent Title (German): | Medienvielfalt im Mathematikunterricht : Lernpfade als Weg zum Ziel |
Publisher: | Springer Spektrum |
Place of publication: | Heidelberg |
Editor: | Jürgen Roth, Evelyn Süss-Stepancik |
Document Type: | Part of a Book |
Language: | German |
Publication year: | 2014 |
Year of first Publication: | 2014 |
Release Date: | 2022/11/23 |
Page Number: | 19 |
First Page: | 117 |
Last Page: | 135 |
Faculties / Organisational entities: | RPTU in Landau / FB: Natur- und Umweltwissenschaften / Institut für Mathematik / Didaktik der Mathematik - Sekundarstufen |
Open access state: | Closed Access |
RPTU: | Landau |
Created at the RPTU: | No |