Konstruktiver Umgang mit Heterogenität - Der Beitrag von Lernpfaden

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar
Metadaten
Author:Reinhard Schmidt, Evelyn Süss-Stepancik, Heike Wiesner, Jürgen RothORCiD
URL:https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-658-06449-5_7
DOI:https://doi.org/10.1007/978-3-658-06449-5_7
ISBN:978-3-658-06448-8
Parent Title (German):Medienvielfalt im Mathematikunterricht : Lernpfade als Weg zum Ziel
Publisher:Springer Spektrum
Place of publication:Heidelberg
Editor:Jürgen Roth, Evelyn Süss-Stepancik
Document Type:Part of a Book
Language:German
Publication year:2014
Year of first Publication:2014
Release Date:2022/11/23
Page Number:19
First Page:117
Last Page:135
Faculties / Organisational entities:RPTU in Landau / FB: Natur- und Umweltwissenschaften / Institut für Mathematik / Didaktik der Mathematik - Sekundarstufen
Open access state:Closed Access
RPTU:Landau
Created at the RPTU:No