Konzeptuelles Verständnis und Sprache fördern: Erprobung einer Kita-Lernumgebung

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar
Metadaten
Author:Maren Ebel, Patrick Löffler, Alexander Kauertz, Gisela Kammermeyer
URL:https://gdcp-ev.de/tagungsbaende/tagungsband-2019-band-39-2/
Parent Title (German):Qualitätsvoller Chemie- und Physikunterricht - normative und empirische Dimensionen (Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik; 38)
Secondary publication (full text):https://doi.org/10.25656/01:15495
Publisher:Universität Regensburg
Place of publication:Regensburg
Document Type:Conference Proceeding
Language:German
Publication year:2018
Year of first Publication:2018
Release Date:2024/04/18
Page Number:4
First Page:222
Last Page:225
Faculties / Organisational entities:RPTU in Landau / FB: Natur- und Umweltwissenschaften / Institut für naturwissenschaftliche Bildung / Physikdidaktik und Techniklehre
Open access state:Diamond Open-Access
RPTU:Landau
Created at the RPTU:No