Digitalisierung (in) der Lehrer*innenbildung – Problemaufriss und Forschungsperspektiven
Author: | Mandy Schiefner-Rohs |
---|---|
URL: | https://www.vr-elibrary.de/doi/10.13109/buer.2020.73.2.123 |
DOI: | https://doi.org/10.13109/buer.2020.73.2.123 |
ISSN: | 2194-3834 |
Journal: | Bildung und Erziehung |
Publisher: | Vandenhoeck und Ruprecht |
Document Type: | Research Article |
Language: | German |
Year of first Publication: | 2020 |
Release Date: | 2024/09/02 |
Page Number: | 13 |
Faculties / Organisational entities: | RPTU in Kaiserslautern / Fachbereich Sozialwissenschaften / Pädagogik / Pädagogik mit Schwerpunkt Schulpädagogik |
Open access state: | Closed Access |
RPTU: | Kaiserslautern |
Created at the RPTU: | Yes |