Leadership revisited oder verwaltete Schulleitung? Implikationen von Digitalisierungsnarrativen im Berufsalltag von Schulleitenden
Author: | Mandy Schiefner-RohsORCiD, Ulrike KreinORCiD |
---|---|
URL: | https://content-select.com/de/portal/media/view/64b17ba6-8f48-46bb-8b05-9c74ac1b0007 |
DOI: | https://doi.org/10.36933/9783035523393 |
ISBN: | 978-3-0355-2320-1 |
Parent Title (German): | Digital Leadership - Schulen im digitalen Wandel führen : Führung von und in Bildungsorganisationen |
Publisher: | hep |
Place of publication: | Bern |
Document Type: | Part of a Book |
Language: | German |
Publication year: | 2023 |
Year of first Publication: | 2023 |
Release Date: | 2024/01/08 |
Page Number: | 11 |
First Page: | 90 |
Last Page: | 100 |
Faculties / Organisational entities: | RPTU in Kaiserslautern / Fachbereich Sozialwissenschaften / Pädagogik / Pädagogik mit Schwerpunkt Schulpädagogik |
Open access state: | Closed Access |
RPTU: | Kaiserslautern |
Created at the RPTU: | Yes |