Leadership revisited oder verwaltete Schulleitung? Implikationen von Digitalisierungsnarrativen im Berufsalltag von Schulleitenden

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar
Metadaten
Author:Mandy Schiefner-RohsORCiD, Ulrike KreinORCiD
URL:https://content-select.com/de/portal/media/view/64b17ba6-8f48-46bb-8b05-9c74ac1b0007
DOI:https://doi.org/10.36933/9783035523393
ISBN:978-3-0355-2320-1
Parent Title (German):Digital Leadership - Schulen im digitalen Wandel führen : Führung von und in Bildungsorganisationen
Publisher:hep
Place of publication:Bern
Document Type:Part of a Book
Language:German
Publication year:2023
Year of first Publication:2023
Release Date:2024/01/08
Page Number:11
First Page:90
Last Page:100
Faculties / Organisational entities:RPTU in Kaiserslautern / Fachbereich Sozialwissenschaften / Pädagogik / Pädagogik mit Schwerpunkt Schulpädagogik
Open access state:Closed Access
RPTU:Kaiserslautern
Created at the RPTU:Yes