Partizipative Schulentwicklung – Eine rekonstruktive Fallstudie zur Prozesshaftigkeit und Multiperspektivität schulischer Entwicklungsprozesse

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar
Metadaten
Author:Lisa Rosen, Matthias Martens, Ellen Reuther
URL:https://www.beltz.de/fachmedien/erziehungswissenschaft/zeitschriften/zeitschrift_fuer_paedagogik.html?tx_beltz_journal%5Baction%5D=article&tx_beltz_journal%5Barticle%5D=52482&cHash=03c1ba6438b66c9f8c404019c4fcaf56
DOI:https://doi.org/10.3262/ZP2401100
ISSN:0514-2717
Journal:Zeitschrift für Pädagogik
Publisher:Beltz
Document Type:Research Article
Language:German
Year of first Publication:2024
Release Date:2025/01/07
Page Number:19
Faculties / Organisational entities:RPTU in Landau / FB: Erziehungswissenschaften / Institut für Allgemeine Erziehungswissenschaft / Interkulturelle Bildung
Open access state:Closed Access
RPTU:Landau
Created at the RPTU:Yes